Derde prijs Avansstudent Battle of Concepts

Met een prijsvraag van Werken bij het Rijk zat hij bij de beste drie ideeën van 57 inzendingen. Op het vraagstuk ‘hoe kan het Rijk de battle for talent winnen?’ moest een campagne worden bedacht om het traineeship van het Rijk, aantrekkelijk te maken voor jongeren.

Van Helden werd dit jaar al twee keer eerder derde bij een dergelijke prijsvraag. Mede dankzij zijn prestaties staat Avans nu op de achtste plek bij Battle of Concepts in de ranking van universiteiten en hogescholen. Na anderhalf jaar wordt Avans door tien actieve studenten vertegenwoordigd bij de wedstrijd.

Joost Dekkers, initiatiefnemer van Battle of Concepts, zegt dat de lijst laat zien welke onderwijsinstelling de meest innovatieve studenten aan boord heeft. Het platform is een talentenpool waar organisaties en bedrijven op zoek zijn naar nieuwe ideeën van hbo- en wo-studenten. [EvG]