Met Avans naar kerstconcert Noël

Het Brabants Kamerkoor brengt het concert Noël op 19 en 20 december ten gehore. Eerst in de Antoniuskathedraal in Breda en een dag later in de Grote Kerk (Nederlands Hervormde Kerk) in Den Bosch.

De aanwezigen kunnen naar een lofzang luisteren van Maria, die te horen heeft gekregen zwanger te zijn van Jezus. Een ander onderdeel van Noël bezongen door het Brabants Kamerkoor gaat over de onschuldige kinderen die koning Herodes liet vermoorden nadat hij hoorde dat er een nieuwe joodse koning was geboren.

Aanmelden voor kaarten kan tot en met 27 november bij ac.degeus@avans.nl. Geef in de mail aan om hoeveel kaarten (één of twee) het gaat, welke plaats en dag de voorkeur heeft en naar welk adres de tickets gestuurd kunnen worden. [JM]