Blik op juridische toekomst

Het evenement van Wolters Kluwer staat tijdens de voormiddag in teken van de zogenoemde Professional Pitch. Mensen uit het bedrijfsleven, de overheid en de rechterlijke macht pleiten hier voor hun beroepsgroep. Hierna kunnen studenten informatie inwinnen over hun potentiële werkomgeving tijdens carrièreworkshops en speeddates met juridische professionals.

De middag vormt het decor voor de Student Pitch. Studenten kunnen zich in een enthousiast betoog presenteren aan vertegenwoordigers uit een specifiek vakgebied. Het evenement wordt afgesloten met de finale van de Nationale Juristen Quiz.

JurEvent 2008 vindt plaats op dinsdag 2 december in vergadercentrum NBC in Nieuwegein. Inschrijven kan via de website. [CT]