Gratis basketbal voor studenten

Alle voltijd- en deeltijdstudenten van de academie krijgen van Avans en financieel dienstverlener Eiffel een gratis toegangskaartje voor de wedstrijd. Eiffel is sinds 2000 de hoofdsponsor van basketbalclub EiffelTowers uit Den Bosch.

De AMB en Eiffel werken sinds 2007 samen om onderwijs en beroepspraktijk verder te integreren. Samen kwamen ze tot het extraatje voor de studenten van Avans. En ohja, de docenten mogen ook mee.

Ajax – Feyenoord

‘De wedstrijd EiffelTowers tegen My Guide Amsterdam is de Ajax – Feyenoord van het basketbal’, legt de academiedirectie in een mail uit aan de studenten. Het feit dat de studenten vijftien weken onderweg zijn in het schooljaar en het bijna kerstvakantie is, wordt door de academie aangegrepen voor de actie. ‘Een leuk moment om met studiegenoten een activiteit te ondernemen’, zo staat er te lezen.

Deze wedstrijd is op zondag 14 december omstreeks 16.00 uur in de Bossche Maaspoorthal. De vrijkaartjes zijn vanaf maandag 8 december op te halen bij het onderwijsbureau van de academie in F202. [EvG]