Met medestudenten naar Luxemburg

Studievereniging Midas organiseerde twee jaar geleden voor het eerst een reisje naar het buitenland. Kopenhagen werd aangedaan en het jaar erop maakten de studenten Praag onveilig. ‘We willen de traditie graag voortzetten en dit jaar is de keus gevallen op Luxemburg’, vertelt student Daniëlle Harmans, één van de organisatoren van de studiereis.

Wijnproeverij

Volgende week maandag stappen de studenten op de bus naar Luxemburg. ‘We bezoeken een aantal bedrijven, zoals BDO Accountants, maar er staat ook een kasteelbezoek, een stadswandeling en wijnproeverij op de agenda’, vertelt Harmans.

Bijna alle tweedejaarsstudenten gaan mee met de trip, aangevuld met een aantal studenten uit andere jaren. ‘De studenten betalen een grote eigen bijdrage en de rest komt uit de pot.’ Vrijdag reizen de studenten weer naar Breda.’ [MK]