Onderzoeksprijs Kwaliteitsmanagement

Innovatie en creativiteit zijn even belangrijk als wetenschap, stelt het Nederlands Netwerk voor Kwaliteitsmanagement (NNK) bij haar prijs. Zij wil nieuwe impulsen in het vakgebied kwaliteitsmanagement stimuleren en deelt daarom een prijs uit. Alle studenten aan universiteiten, hogescholen en onderzoeksinstituten kunnen meedoen.

Grensverleggend

De scriptie moet toepasbaar zijn in de praktijk, grensverleggend zijn en een meerwaarde hebben voor het vakgebied. Kandidaten kunnen hun werk insturen tot 15 maart via info@nnk.nl, in de vorm van een digitale versie, een samenvatting van duizend woorden en in tweevoud het rapport in hardcopy.

Genomineerden worden uitgenodigd voor een symposium op 15 mei en krijgen een jaar gratis lidmaatschap van NNK. De winnaar krijgt een beeldje en een oorkonde en het staat natuurlijk mooi op je cv.

De inzendingen worden per opleidingscategorie beoordeeld. Tijdens het symposium op 15 mei mogen de genomineerden hun werk presenteren. Ed Nijpels, voorzitter van de brancheorganisatie van de Nederlandse advies- en ingenieursbureaus, maakt op dit congres de beste Business Improvement Manager van het jaar bekend. [EvG]