Sociale Studies naar Düsseldorf

Deze week kunnen geïnteresseerden zich voor een bedrag van 175 euro inschrijven. Naast de driekoppige organisatie is er ruimte voor twintig deelnemers. Tien van de beschikbare plaatsen zijn overigens gereserveerd voor leden van La Divina Commedia.

Bierbrouwerij

Tijdens de reis staan er zowel studie-inhoudelijke als ontspannende activiteiten op het programma. Zo wordt er een bezoek gebracht aan de hogeschool in Düsseldorf, gaat het gezelschap langs bij enkele hulpverleningsorganisaties en staat er een stadswandeling inclusief rondvaarttocht op de rol. In het programma is verder ruimte voor bezoekjes aan het boeddhistisch ecologisch centrum, een bierbrouwerij en een kunstmuseum.

Inschrijven voor de reis kan van maandag 16 februari tot en met vrijdag 20 februari. Tussen 10.00 en 11.00 kunnen belangstellenden terecht in het Grand Café op de Avans Hogeschool in Den Bosch. Voor het inschrijven heeft de organisatie wel een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Meer informatie is te vinden op Hyves. [CT]