Afscheidsreceptie Harry Koopman

Om half vier begint aan de Hogeschoollaan in Breda de ode aan Harry Koopman met een ontvangst en het optreden van Dede Priest. Het muzikale welkom wordt gevolgd door een dankwoord van Hans Dona, voorzitter van de Raad van Toezicht. Rond 16.30 uur zal Koopman de microfoon zelf ter hand nemen voor zijn afscheidsspeech.

Welkom

Na de laatste woorden van de scheidend voorzitter is het tijd voor de receptie die tot ongeveer 19.00 uur zal duren. Iedereen is tijdens het programma welkom. Mensen die persoonlijk afscheid willen nemen kunnen zich aanmelden via de website.

Harry Koopman weigert overigens om overladen te worden met cadeaus. Liever ziet de voorzitter dat gulle gevers een bedrag doneren aan het door hem gekozen goede doel: het Chris Brand fonds. Giften zijn welkom op rekeningnummer 18.89.17.764 t.n.v. Avans Hogeschool o.v.v. Chris Brand Fonds 8250-111990. [CT]