Ben jij Student of the Year?

De ijdele intellectuelen van studerend Nederland kunnen tot en met 16 april een profiel aanmaken op studentoftheyear.nl. Tijdens de verkiezing word je getest op algemene kennis, maatschappelijke betrokkenheid en uiterlijke schoonheid. In voorgaande jaren moesten deelnemers zich vastbijten in bijvoorbeeld een schrijfopdracht, een live rap bij Gielen Beelen en een fotoshoot voor een sportmerk.

Prijzenregen

Doe je het niet voor de eer? Strijd dan mee om de prijzenregen. De winnaar wordt namelijk beloond met een trip voor twee personen naar een exotische bestemming. Bovendien sleept de Student of the Year een modellencontract bij een castingbureau in de wacht.

Vorig jaar schopten Avansstudenten Leon Hoevenaars, student Verpleegkunde in Breda, en Esther Weijkamp, student Social Work in Den Bosch, het tot de finale. Het bleef uiteindelijk bij een mooie fotoserie en een lading ervaringen. De reis naar Turkije werd voor de neus van onze Brabantse delegatie weggekaapt. [CT]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Student of the Year komt niet van Avans 11-07-2008

Nog een dag stemmen… 09-07-2008