Bijeenkomst Hyperlink op Avans

Het doel van het netwerk is samenwerking tussen het mbo en hbo om zo de doorstroom te verbeteren. Zowel aan het aantal doorstromende studenten als aan de aansluiting van het onderwijs moet nog gewerkt worden.

De Academie voor ICT en Business (AIB) is de trekker van dit project. Ook de Academie voor Technologie en Management, de Academie voor Industrie en Informatica en de Academy of Media & User Experience maken deel uit van Hyperlink. Het netwerk bestaat verder uit het Radius College, Zoomvliet College, ROC Eindhoven, ROC Midden Brabant en het ROC Zeeland.

Workshops

De bijeenkomst van Hyperlink is aanstaande dinsdag 17 maart vanaf 14.00 uur aan de Hogeschoollaan. De aanwezigen stellen elkaar daarbij op de hoogte van hun activiteiten. Ook moeten er acties uit voortvloeien om de aansluiting van het mbo naar het hbo te verbeteren. Daar geeft Avansdocent Hans van de Wetering een presentatie over en er zijn diverse workshops van de opleidingen. [EvG]