Is Avans de best voetballende hogeschool?

Het terrein van voetbalclub Wilhelmina op de Maaspoort is woensdag 13 mei het decor van een voetbaltoernooi tussen hogescholen. Avans, Fontys, Stoas Hogeschool en de Hogere Agrarische School (HAS) strijden om de titel. Studenten en medewerkers kunnen meedoen in teams van zes.

Inschrijven

Je kunt je tot en met woensdag 8 april opgeven met je team van zes. Dat is mogelijk bij de balie van het fitnesscentrum aan Onderwijsboulevard 3. Mannen-, vrouwen- of gemengde teams zijn allemaal welkom. De inschrijfkosten bedragen 25 euro per team. Het toernooi duurt van 9.00 tot 16.00 uur.

Er hebben zich al twee teams van Avans aangemeld. Het toernooi is bewust gepland in een rustige onderwijsweek. Het is de eerste keer dat het toernooi gehouden wordt. Voor meer informatie kun je terecht bij Cor Blom, sportcoordinator van het Koning Willem I College, die het toernooi organiseert voor de hogescholen. Hij is te bereiken bij de fitnessbalie van het Koning Willem I College of via tel. 06-10810922. [EvG]