Totus viert lustrum met workshops

‘Eigenlijk is de verjaardag op 19 maart. Het gala is echter op zaterdag 21 maart, dat is voor iedereen een betere dag’, vertelt Totusvoorzitter en tweedejaarsstudent Bouwkunde Inge Janssen . Totus is de studentenvereniging van de technische academies van Avans.

Veel mannen

In aanloop naar het gala kunnen (oud)leden van Totus meedoen aan diverse workshops zoals pokeren, kapper en visagie en corsages maken. ‘Op die pokerworkshop zullen wel veel mannen afkomen, de andere zijn een probeersel. Ik heb geen idee hoeveel belangstelling daarvoor is. We zullen zien.’

Leden gaan de komende week ook een ijshockeywedstrijd bijwonen van de Destil Trappers, de trots van Tilburg. Ook in het kader van het lustrum.

Alle activiteiten leiden tot het gala op 21 maart in De Harmonie in Tilburg. Ongeveer tweehonderd (oud)leden van Totus zullen dan de verjaardag van hun studentenvereniging vieren.

Kijk op de speciale lustrumsite voor meer informatie.[AR]