Win een iPhone met je mening over Avans

De hele maand maart staat in het teken van het STO. Alle studenten aan Avans hebben dit weekeinde een e-mail ontvangen met een link naar de enquête. Die kan worden ingevuld tot 27 maart. Er is ook een Engelse versie van de vragen.

iPhones

De drie (pre paid) iPhones worden verloot onder de deelnemers. Winnaars worden door een computerprogramma volstrekt willekeurig getrokken. Voor Avans is het van groot belang dat veel studenten de vragenlijst invullen. De school krijgt daarmee inzicht in de tevredenheid van de studenten.

Daarnaast zijn de gegevens ook van belang voor de accreditaties van opleidingen. De school streeft daarom naar een zo hoog mogelijke respons, voor een betere betrouwbaarheid van de resultaten.

Het digitale onderzoek wordt dit jaar voor de tweede keer landelijk afgenomen onder hbo-studenten. Een groot deel van de vragen staat landelijk vast en wordt gebruikt om de opleidingen in het land te vergelijken. Avans heeft daarnaast ook eigen vragen toegevoegd over de eigen organisatie.

Afgelopen weekend hebben al 859 studenten van de 19.168 de moeite genomen om de lijst in te vullen en kans te maken op de iPhones. [EvG]

Het STO kun je invullen via de link in je mail. Belangstellenden kunnen de vragenlijst vinden onder deze link (alleen inzage).

Elise

Ik vind het heel goed dat jullie dit doen zelf zit ik nog op school en heb een nieuwe telefoon nodig want mijn ouders is gestolen laatst door een zakkenroller en ik heb nu even geen geld voor een nieuwe maar ik heb hem wel nodig ik doe er alles aan.

2024-01-14 19:04:21