Workshop ontspanning op Avans

De bijeenkomst helpt je met relaxen en om een goede balans te vinden tussen studie, bijbaan en je vrienden. Over dit onderwerp is er een informatieve lezing van psycholoog Hans Gijsen. Hij vertelt hoe je om kunt gaan met druk van je studie of je werk. Ook is er een actieve workshop mediteren. ‘Daarbij focus je op jezelf: je gedachten en gevoelens’, vertelt student Monique Boer van het Powerplatform.

Het inschrijven is nu gesloten. ‘Het is een succes, vrijwel alle plaatsen zijn gereserveerd’, zegt Boer. Er komen morgen 28 studenten op de bijeenkomst af, deelname is gratis voor docenten en studenten van Avans.

Aftrap

Het is de bedoeling dat er nu regelmatig workshops worden georganiseerd als deze. ‘Dit is de aftrap’, stelt Boer. Elke maand heeft het Powerplatform al een ontmoeting in het Grand Café van Avans in Den Bosch. Bij het Powerplatform kunnen studenten terecht die last hebben van onder meer migraine, ADHD en dyslexie om regelingen met de school te treffen.

De workshops zijn op donderdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur in lokaal F008. [EvG]