Proef een stukje van de wereld

Wegens succes geprolongeerd, zou je kunnen zeggen want de multicultimaaltijd wordt al weer voor de derde keer georganiseerd door studenten van de ATGM.

Kaartverkoop

Ook deze editie op dinsdag 19 mei belooft in rap tempo uit te verkopen. Dus wees er snel bij. De kaartverkoop begint vandaag. ‘De studenten die de kaarten verkopen zijn te herkennen aan het speciale multiculti T-shirt’, zegt Damiaan Mevius, tweedejaars Biologie en Medisch Laboratorium Onderzoek en een van de organisatoren.

Een kaartje kost 3 euro en daarvoor kun je genieten van de gekste gerechten. ‘Bovendien heb je met het kaartje voorrang op de lezing van een criminoloog.’

Academiefeest in de Mezz?

De maaltijd wordt steevast goed bezocht door studenten en docenten van de Academie. Geluiden in het studentenplatform van de ATGM gaan dan ook op om meer te organiseren vanuit de academie. Bijvoorbeeld een groot academiefeest in de Mezz. De achterban wordt nu gepeild of daar animo voor is. [AR]