Student of the Year van start

Ahmet en Murat Sert, respectievelijk student Management, Economie & Recht en student Technische Bedrijfskunde, behoren tot de 184 deelnemers die een gooi doen naar de prestigieuse titel Student of the Year.

Beauty en brains

Tijdens deze verkiezing gaat Studenten.net op zoek naar de beste combinatie van beauty en brains. De 24 populairste studenten, 12 mannen en 12 vrouwen, komen uiteindelijk terecht in de halve finale. Daar worden ze getest op hun intelligentie door middel van een debat, een competentietest en een kennisquiz.

Op 29 april wordt bekend gemaakt wie van de ijdele intellectuelen er voor de halve finale in aanmerking komt. Maar ook na deze datum kunnen de studerende deelnemers nog stemmen vergaren. Met de testen kunnen de kandidaten bovendien extra stemmen winnen. Surf naar de website en spreek je voorkeur uit voor één van de deelnemers.

Exotische bestemming

De winnaars van de contest leggen beslag op veel prijzen. De beste studenten worden namelijk beloond met een trip voor twee personen naar een exotische bestemming. Bovendien slepen de Students of the Year een modellencontract bij een castingbureau in de wacht. [CT]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Ben jij Student of the Year? 05-03-2009