Wie is de beste docent van 2009?

Vorig schooljaar leidde de Docent van het jaar verkiezing tot een spannende strijd tussen onder andere docenten Ger Saris, Ans Arets, Edwin Melis en Huib Huijnen. Uiteindelijk ging Mies de Koning, docent bij de Academie voor Sociale Studies in Den Bosch, naar huis met de beker.

Inleveren die beker

Die beker moet hij dit jaar doorgeven aan de winnaar van de Avansdocent van het jaar verkiezing 2009. Bij deze roept Punt alle studenten op hún voorkeur uit te spreken. Welke docent is een kei in hoorcolleges? Bij wie kun je altijd terecht met vragen over de lesstof? Laat het Punt weten.

Updates

Op 18 juni maakt de redactie bekend wie Docent van het jaar 2009 is. Tot die tijd volgen updates over de verkiezing.

Wil jij een docent nomineren? Stuur dan een e-mail naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert en waarom, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. E-mailen kan tot 10 juni. [AR]