Deeltijdacademie heeft nieuw visitekaartje

De stickers op de wand geven aan welke studies bij ADT aanwezig zijn en waarin de academie zich onderscheidt. De medewerkers van de academie zijn het er over eens. ‘Het is een mooi visitekaartje.’

Stickers in sectorkleuren

Op de deuren van het academiebureau van ADT waren al stickers aangebracht in de sectorkleuren. Andere academies hebben inmiddels ook deze stickers bevestigd. Blauw staat bijvoorbeeld voor economie & management en groen is welzijn.

Andere academies zijn ook druk bezig met het aanpassen van de ‘eigen’ ruimte. Zo staan in de gangen van de Pabo al een tijdje vitrines met werkstukken van studenten. Bij de Academie voor Algemeen en Financieel Management is de studentenbalie verplaatst, waardoor de docenten meer ruimte hebben. Schilderijen staan klaar om opgehangen te worden en in een hoek van de docentenkamer is een zitje gecreëerd om rustig Het Financieele Dagblad te kunnen lezen. Studenten hebben een kleurige bank en stoelen in de hal als ze even moeten wachten. Ook komen daar nog foto’s van reizen, borrels en evenementen van de studenten.

Wensen

Academies kunnen hun wensen kenbaar maken bij Diensteenheid Marketing, Communicatie en Studentzaken (DMCS). Die houdt in de gaten of de huisstijl behouden blijft. ‘Er mag geen afbreuk gedaan worden aan het gebouw en de openheid van het gebouw’, licht Elvira Verbeek van DMCS toe. De technische haalbaarheid en veiligheid wordt door medewerkers van de Diensteenheid ICT en Facilitaire Dienst bekeken. [MK]