Gastcollege over fusie Fortis en ABN/AMRO

Piet Kappen, Senior HR Business Partner bij ABN/AMRO, verzorgt het gastcollege. Hij gaat in op de fusie tussen ABN/AMRO en Fortis en de rol van HR hierin. Er zal inhoudelijk dieper op de fusie van de banken worden ingegaan. Daarbij staat centraal hoe HR dit fusieproces gaat begeleiden. Aandachtspunten zijn verder het omgaan met verschillende culturen, CAO’s en Resources bij de fusie.

Economische opleidingen

Het college is in eerste instantie bedoeld voor tweedejaarsstudenten van de opleiding Personeel en Arbeid. Volgens docent Yvonne Prince is het college ook voor studenten van andere economische opleidingen interessant, het is immers een kijkje in de keuken bij het grote proces van een fusie tussen twee banken.

Het college start om 8.45 uur en duurt tot 10.15 uur, in lokaal B001 in Den Bosch. [EvG]