Landelijk congres Bestuurskunde

Het congres, dat gehouden wordt in het Koninklijk Instituut voor de Tropen, staat in het kader van 'Good Governance?'. Tijdens het grote evenement kan gesproken worden met onder andere: Job Cohen, Piet-Hein Donner, Hans Dijkstal, Annemarie Jorritsma, Gerlach Cerfontaine en Winnie Sorgdrager. Tevens zijn er internationale wetenschappers van vooraanstaande universiteiten.

Joris Luyendijk

Het jaarlijkse bestuurskundecongres voor studenten en wetenschappers staat onder leiding van dagvoorzitters Ad Verbrugge en Joris Luyendijk. In een discussie wordt er dieper op het thema ingegaan. Daarnaast zal door middel van ruim dertig workshops, door onder meer Binnenlandse Zaken en de Gemeente Amsterdam, de praktijk worden opgezocht.

Meer informatie en inschrijven kan via www.lcb.nl. [EvG]