Nieuw bestuur studentenvakbond LSVb

De 24-jarige Oosterwijk studeert aan de Universiteit Leiden. Hij zit daar in de universiteitsraad als fractievoorzitter van studentenpartij BeP en leidde eerder een studievereniging. De andere bestuursleden komen uit Groningen, Nijmegen en Amsterdam.

Vice-voorzitter Dennis Wiersma (23) studeert sociologie in Groningen. Hij deed ervaring op in het faculteitsbestuur gedrags- en maatschappijwetenschappen aan de RUG.

Anne van Dijk (21) wordt penningmeester. Ze studeert notarieel recht aan de Radboud Universiteit in Nijmegen en zat eerder in het bestuur van studentenvakbond AKKU.

Secretaris Jessica Witte (22) is derdejaars criminologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Als vicevoorzitter maakte ze deel uit van de SRVU-studentenvakbond.

Jasmijn Koest wordt algemeen bestuurslid. Ze studeerde aan het University College Utrecht en volgt nu een master aan de UvA. De 22-jarige studente was eerder actief bij de LSVb en de lokale studentenvakbond USF Studentenbelangen. [IB/HOP]