Ondernemen, je kunt het!

Tijdens het symposium, speciaal voor studenten van Avans, Fontys en de Universiteit van Tilburg, zullen vier sprekers hun ervaringen met ondernemerschap delen. Deze sprekers zijn studentondernemer Frank Wille, Fatboy -directeur Robert-Jan Zonneveld, Go Fast! Eigenaar Wim van Gilst en Pieter Zwart, directeur van Cool Blue.

Ondernemerslounge

Daarnaast pitchen verschillende studenten hun businessidee, is er een informatiemarkt en een ondernemerslounge.

Vertegenwoordigers van organisaties zoals de Kamer van Koophandel, Starterslift , het Loket MKB en studentondernemers zijn aanwezig om vragen over ondernemerschap te beantwoorden.

Inschrijven voor het symposium kan via www.yesyoucan.nu. Daar vind je ook meer informatie.

Adje!

Overigens is het vrij opvallend dat juist dit symposium wordt gehouden in de Midi. De drie exploitanten ervan, waaronder Adje (bekend van Paul de Leeuw) zijn per 1 mei gestopt, omdat ze kampten met een flink begrotingstekort. [AR]