Win prijs met smerig studentenhuis

Detacheringsbureau Talent&Pro daagt studenten uit hun berg afwas, beschimmelde etensresten of uitpuilende prullenbak op de gevoelige plaat te leggen. Hoe smeriger, hoe beter. Het ranzige kiekje dat de meeste stemmen binnensleept wint een complete voorjaarsschoonmaak, uitgevoerd door een professioneel schoonmaakbedrijf.

Uploaden

De actie 'Win een voorjaarsschoonmaak voor je studentenhuis' start 6 mei 2009. Studenten kunnen tijdens de actie een foto van hun studentenhuis of studentenkamer op de actiesite uploaden. Op de foto moet duidelijk te zien zijn waarom het huis toe is aan een grondige voorjaarschoonmaak.

De foto die uiteindelijk de meeste stemmen krijgt gaat er met de hoofdprijs vandoor. Naast de complete voorjaarsschoonmaak maken deelnemers kans op een gereinigde badkamer of keuken, een nieuwe serviesset of een bus frisse deodorant. [CT]