Geen docent, wel docentenkamer van 2009

D’n zoeten inval

Eigenlijk bestaat een dergelijke verkiezing helemaal niet, maar Van Rooij leek het wel terecht om de kamer als zodanig uit te roepen. ‘Met een aantal collega’s lunchen we regelmatig samen. Dat gebeurde in deze kamer, daarom hebben we het maar “d’n zoeten inval” genoemd.’

Gezelligste docentenkamer

Omdat er binnen haar academie een verkiezing van student van het jaar is onder vierdejaarsstudenten en met de Punt-verkiezing tot docent van het jaar in het achterhoofd, vond ze dat de ‘gezelligste docentenkamer’ van Den Bosch ook wat aandacht verdiende.

De kamer is niet vergeleken met kamers van andere academies. In Breda en Tilburg is het sowieso onmogelijk om een uitverkiezing tussen de kamers te houden: daar zijn geen docentenkamers, alleen kantoortuinen met AGW-plekken.

Wil jij weten wie de Docent van het Jaar 2009 is geworden op Avans? Kijk dan morgenvroeg in de krantenbakken op school en op de website voor de uitslag! [EvG]