Lector Moors weg bij Avans

Moors heeft een nieuwe functie binnen het IVA van de Universiteit van Tilburg. Daardoor kan hij zijn functie van lector bij Avans niet meer kan uitoefenen. Sjaak Khonraad, die al werkzaam was voor het Expertisecentrum, vult de resterende periode van het lectoraat van Hans Moors in. Khonraad is sociaal-wetenschapper en woonwagendeskundige aan de Universiteit Utrecht.

Nieuwe directie

Het expertisecentrum heeft ook een tijdelijke directie gekregen na het vertrek van Titia Bredée. Collin Prumpeler, momenteel adjunct-directeur bij de Academie voor Industrie & Informatica in Den Bosch, vormt de komende tijd samen met Gerard Hupperetz de directie.

De nieuwe directeur van de Bossche Academie voor Management en Bestuur (AMB) Jos de Kort, treedt als opvolger van Bredée pas op 1 september aan. Bovendien heeft hij tijd nodig heeft om zich in te werken als directeur van de AMB. [EvG]