Priveleven Avansstudenten onder de loep!

Wekelijks worden studenten overspoeld met enquêtes. Over hoe docenten functioneerden, wat ze van de oefenstof vonden of de studieboeken er leuk uitzien, enzovoorts. Een stortvloed aan onderwijsverantwoorde vragen. Heel belangrijk, maar wel redelijk slaapverwekkend.

Drugs

Punt gooit het deze zomer over een totaal andere boeg. Wederom een anonieme enquête, maar deze keer vol spetterende vragen over jullie privéleven. Hoeveel drink je tijdens een stapavond? Heb je weleens drugs gebruikt? En hoe vaak heb je wekelijks seks? Het zijn de onderwerpen die de meesten van jullie dagelijks bezighouden.

Punt is heel benieuwd hoe Avansstudenten hun vrije tijd doorkomen en wil tegelijkertijd enkele vooroordelen onder de loep nemen. Want zijn Social Work-studenten echt zo sociaal? Blowen studenten van de Kunstakademie inderdaad dagelijks? En hebben ICT’ers alleen maar oog voor hun computer?

Anoniem

Ben jij ook benieuwd naar de antwoorden? Klik dan hier en vul binnen gemiddeld tweeëneenhalve minuut (ja, we hebben geklokt met de stopwatch) de anonieme enquête in. Want hoe eerlijker jouw antwoorden, hoe beter de uitkomsten.

De resultaten van deze vragenlijst verschijnen aan het begin van het nieuwe schooljaar in de krant. [CT]