Studenten weg, tijd voor de medewerker

Als vanouds is het laatste nummer van Punt een medewerkersnummer. Met naast veel informatie over de Docent van het Jaar verkiezing nog veel meer artikelen voor, over en met medewerkers van Avans.

De top is smal

Bijvoorbeeld een interview met Marjam van Etten van het Loopbaan Advies Centrum over carrièremogelijkheden binnen Avans. ‘‘Natuurlijk kan niet iedereen directeur worden. Het is smal aan de top. Maar professionals kunnen zich ook op andere vlakken ontwikkelen.’

Avansfamilie

Zeven familieleden die allemaal bij Avans studeren of werken? De familie Appels is een echte Avansfamilie. Soms is dat handig bevestigt vader Ad Appels, docent bij de Academie voor Financieel Management in Den Bosch. ‘Ik kan in hun roosters kijken. Als ik zie dat ze niet gaan en wel colleges hadden, zeg ik er wat van’, zegt hij over zijn bij Avans studerende kinderen.

Bijzondere hobby’s

In Punt13 ook onder andere medewerkers over hun ‘Avansgevoel’, de bijzondere hobby’s van drie medewerkers, een achtergrondartikel over digitalisering in het onderwijs en oud-medewerker Wobine Buijs over haar baan bij de Provincie Noord-Brabant. [AR]

Punt13 ligt vanaf vandaag overal in de bakken en is hier digitaal te lezen.