Terug naar overzicht

Prijs voor beste scriptie

Beeldje

Het Marketinggenootschap van de Academie voor Deeltijd reikt jaarlijks een beeldje uit aan de beste eindproductie. Er waren drie genomineerden voor de prijs. Chris Schaap en Maarten Kanters stranden achter winnares Annemaria van Doorn met haar scriptie ‘Het ziekenhuis centraal’.

De scripties werden beoordeeld door Angelo Mulder, innovatieadviseur bij Syntens en Dik Pijl, countrymanager bij Mediamarkt-Saturn België en Luxemburg. De eindwerken werden beoordeeld op toepasbaarheid van de theorie, bekijken van het probleem, marketingcreativiteit, durf en leesbaarheid.

Juryrapport

De scriptie van Van Doorn werd geroemd om het goede theoretische gedeelte. In het juryrapport stond dat de omvang van het project en de omgevingsfactoren redelijk complex zijn. Voor een student is het heel knap om toegang te krijgen tot alle plannen en de toekomstvisie. [MK]

 

Meer lezen?