In Memoriam

Lissi was sinds 2005 student aan onze opleiding HBO-Rechten. Wij hebben haar leren kennen als een vriendelijke, optimistische en zelfbewuste student die haar eigen weg volgde.
Pas enkele maanden geleden bleek dat zij ernstig ziek was en dat er geen genezing meer mogelijk was. Veel bewondering en respect hebben wij voor de manier waarop zij hier, op haar eigen wijze, mee om is gegaan.

De opleiding wil studenten en medewerkers die hier behoefte aan hebben de gelegenheid bieden elkaar te ontmoeten en stil te staan bij het overlijden van Lissi. Hiervoor is gelegenheid op dinsdag 1 september van 17.30 tot 18.30 uur in het Stiltecentrum in het gebouw van Avans Hogeschool, Onderwijsboulevard 215 te 's-Hertogenbosch. Indien je hierbij aanwezig wilt zijn dan graag een bericht naar studieadviseur.jhs@avans.nl.

Juridische Hogeschool Avans/Fontys