Prijs winnen met je game

Iedere Nederlandse student die een game(demo) heeft ontwikkeld tussen 1 juli 2008 en 30 juni 2009 kan zijn spel tot 15 september aanmelden via deze site. Er moet wel een speelbare versie van het spel gemaakt zijn. De Dutch Game Awards zijn een erkenning van creativiteit, vakmanschap en zakelijk inzicht van Nederlandse gameontwikkelaars.

Marketing en Design

Game in de City geeft inzicht in de zakelijke kant van de game-industrie. Het is speciaal voor professionals uit het bedrijfsleven, de overheid, zorg, onderwijs en studenten. Dit jaar komen de invalshoeken Media, Marketing, Opleiding en Design terug in het congres. Ook raakvlakken met nieuwe onderwerpen als zorg, sociale netwerken en duurzaamheid worden verkend. Het thema is dit jaar ‘de Verleiding’.

Het evenement duurt twee dagen. Op donderdag 12 november staat de dag in het teken van lezingen, workshops en netwerken. ’s Avonds is een galadiner met de uitreikingen van de Dutch Game Awards. Dat gebeurt in samenwerking met de Dutch Game Association en vakblad Control. Vrijdag 13 november staat in het teken van masterclasses op het gebied van games.

De locatie van het evenement is de Rijtuigenloods van Herik Rail in Amersfoort. Toegang is gratis. [EvG]