Bedrijven ontmoeten op HBO-I Job Event

Bedrijven en derde- en vierdejaarsstudenten van ICT-opleidingen worden op de beurs met elkaar in contact gebracht. Voor studenten is het een goede mogelijkheid om kennis te maken met het werkveld. Ze kunnen er informatie winnen over een arbeidsplaats of stageplek. Naast een beurs is er ook een inhoudelijk programma.

Drie workshoprondes

Zo zijn er bedrijfspresentaties en inhoudelijke sessies over ICT bij te wonen. Er zijn drie rondes met workshops te volgen. Ook kunnen medestudenten ideeën en kennis met elkaar uitwisselen. Het oriënteren op stageplaatsen en bedrijven staat centraal.

Het evenement wordt georganiseerd door de HBO-I stichting; het samenwerkingsverband van Informaticaopleidingen in het hoger beroepsonderwijs in Nederland. Ook kunnen studenten van hbo-opleidingen techniek en economie die geïnteresseerd zijn in een ICT-functie terecht op het evenement.

De Informaticastudenten van Avans in Breda zijn vrij geroosterd voor het evenement, dat duurt van 10.00 tot 17.00 uur in het World Trade Center te Rotterdam. Informatie en het aanmeldformulier vind je hier. [EvG]