Financial Talent Award voor oud-student

Zes hogescholen presenteerden vorige week hun beste afstudeerproject Bedrijfseconomie. De Bruijn schreef zijn scriptie over een nieuwe manier van budgetteren en forecasten in het Tilburgse St. Elizabeth Ziekenhuis.

Bewonderenswaardige keuze

Volgens juryvoorzitter Ed van Viegen heeft De Bruijn ‘buiten de gebaande paden gezocht naar een oplossing en voor een innovatief systeem gekozen. Een bewonderenswaardige keuze’.

De Financial Talent Award wordt jaarlijks uitgereikt door Vitae, het netwerk van de Nieuwe Professional en is bedoeld om hogescholen en hun afstuderende studenten in contact te brengen met deskundigen uit de praktijk.

De Bruijn wint een reis naar een Europese hoofdstad en een coachingsgesprek door Humanage. [MK]