Minorkeuze bij Avans

Studenten krijgen een kans om aanbieders van de brede minors in blok drie en vier te spreken. Op 8 oktober is de markt in de serre van het gebouw aan de Hogeschoollaan in Breda. Op 15 oktober staan de kraampjes in het Atrium in Den Bosch. Beide minormarkten zijn van 15.00 tot 18.00 uur toegankelijk.

Februari van start

Op de markt beantwoorden docenten vragen over minoren die in februari van start gaan. ‘Vaak hebben studenten zich al georiënteerd, maar met specifieke vragen kunnen ze op de markt terecht,’ vertelt Joke Hageman, minorcoördinator van Avans.

Via de minorcatalogus in Osiris kunnen studenten zich oriënteren op de aangeboden minors. Als studenten voor 20 oktober hun minorkeuze doorgeven krijgen ze voorrang op studenten van externe instellingen. [MK]