Nieuwe columnist op de website

Ab loopt al bijna twintig jaar rond op onze hogeschool en haar voorgangers. Momenteel is hij docent bij de Academie voor Gezondheidszorg, is hij voorzitter van de Academieraad en lid van de Avans Hogeschool Medezeggenschapsraad.

Gedachtes en opmerkingen over onderwijs

Vanaf vandaag deelt Ab zijn ideeën, gedachtes en opmerkingen rondom onderwijs, Avans en af en toe een uitstapje naar elders met ons in zijn column. Deze kunt u vinden in het domein medewerker op onze website.

Vandaag staat zijn eerste column online over de nieuwe voorzitter van de Raad van Bestuur van Avans.

De medewerkerscolumn is één van de nieuwe rubrieken op de website van Punt. Daarnaast is sinds kort ook een kalender, het filmpje van de week en de rubriek best gelezen toegevoegd. [MK]