September studentenfeesten

Fysiofeest

De aftrap is er voor de studenten Fysiotherapie. Hun stamcafé Janssen in Breda vormt op dinsdag 29 september het decor voor het jaarlijks terugkerende Fysiofeest. Het feestgedruis barst los vanaf 20.30 uur.

Flügelparty

Een dag later heeft de feestcommissie van de Academie voor Algemeen en Financieel Management een Flügelparty voor de studenten in petto. Om het Bredase café Walkabout binnen te komen betaal je twee euro. Als compensatie drink je de rest van de avond flügel voor een schappelijk prijsje van één euro per stuk.

Virgo goes Wild

Studentenvereniging Virgo gooit zijn soos aan de Lovensdijkstraat op 1 oktober open voor themafeest Virgo goed “wild”, het tweede introductiefeest van het nieuwe schooljaar. Studenten die lid willen worden van Virgo kunnen hun lidmaatschap veilig stellen door in ieder geval twee van de drie zogenoemde Open Tijd-feesten bij te wonen. Van 20.00 tot 1.00 uur is iedereen welkom. [CT]

Kijk voor meer studentenfeesten en andere Avansevenementen van de maand oktober in de Puntkalender