Fotograferen die zooi!

Voor wie regelmatig na vijf uur door één van de Avansgebouwen loopt, is deze uitdaging een eitje. Wanneer de studenten de panden verlaten, viert de rotzooi namelijk hoogtij. Vrijwel het gehele interieur is dan opgeleukt met weinig decoratieve troep. Lege pizzadozen bepalen rond dit tijdstip het schoolbeeld.

Rommelige kiekjes

Maar deze zwijnenstal mooi in beeld krijgen blijkt een hele opgave. Punt is naarstig op zoek naar foto’s van de dagelijkse puinhoop op Avans. Dus laat de mobiele telefoon of digitale camera een keer flitsen bij het zien van noemenswaardige bende. De meest rommelige kiekjes worden uiteindelijk fraai weergegeven in de papieren krant van oktober.

Deelnemers kunnen hun rotzooifoto’s mailen naar punt@avans.nl. Vermeld daarnaast waar je de foto hebt genomen (bv. Xplora Den Bosch, tweede verdieping) en je naam. De meest memorabele foto’s eindigen in de krant die vanaf 15 oktober in de bakken ligt. De Punt-bakken, welteverstaan. [CT]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Afval: 'Studenten leren het nooit' 28-9-2009

Xplora in opstand tegen etenstroep 24-9-2009