Masterclass om risico’s te beperken

Gastspreker in Tilburg op woensdag 14 oktober is Marcel Hendrikx. Hij werkt voor de provincie Limburg en is betrokken bij enkele infrastructurele projecten. ‘Hij vertelt hoe je er voor kunt zorgen dat je een plan goed begroot, hoe je de juiste tijd berekent en hoe je het geheel goed organiseert en risico’s daarmee in de hand houdt,’ vertelt organisator Annemieke Voets.

Minor

In totaal zijn er vier masterclasses. Ze maken onderdeel uit van de minor Kwaliteit, Risico's en Kansen. Maar het LIC heeft besloten om ook andere studenten en medewerkers toe te laten tot de lessen. Naast deze masterclass komt er op 21 oktober een expert vertellen over het managen van innovaties. De laatste masterclass vindt plaats op 11 november en gaat over financiële crisis en risicomanagement bij banken.

De mastersclasses zijn toegankelijk voor alle studenten en medewerkers. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden bij Annemieke Voets. De lessen duren van 15.00 tot 17.00 uur en vinden plaats in Tilburg. Het exacte lokaal staat vermeld bij binnenkomst. [CT]