Site Avans genomineerd voor prijs

In 21 categorieën zijn websites genomineerd. Avans concurreert in de categorie ‘onderwijs’ met vijftien andere sites, zoals scholieren.com, studenten.net en de sites van INholland en de Universiteit van Amsterdam.

De Website van het Jaarverkiezing is grootste internationale People’s Choice award en wordt elk jaar georganiseerd door het online marktonderzoeksbureau MetrixLab in samenwerking met Emerce, een magazine over marketing.

Wildcard

De organisatie heeft bedrijven en instellingen op drie manieren genomineerd. De top 150 van meest bezochte sites in Nederland komt automatisch voor de prijs in aanmerking. Daarnaast is er een steekproef gehouden en gevraagd welke sites in een bepaalde categorie mensen kennen en bezoeken. Zo is Avans op de lijst van genomineerden gekomen. Een laatste mogelijkheid om op de lijst te komen is via een wildcard.

Stemmen

Wie Avans aan de prijs wil helpen, kan tot en met 18 november stemmen via de site www.websitevanhetjaar.nl.  [PM]