Tweede Fhealincafe in Den Bosch

Tijdens dit café gaat dr. Esther de Vries, kinderartsimmunoloog in het Jeroen Bosch Ziekenhuis, dieper in op thema’s als voeding, afweer en allergie. Daarnaast worden studenten en medewerkers bijgepraat over de unieke netwerkmogelijkheden van de nieuwe Fhealincommunity.

Samenwerkingsverband

Fhealinc is een samenwerkingsverband tussen Avans Hogeschool, het Jeroen Bosch Ziekenhuis (JBZ), de Hoger Agrarische School (HAS), de Zuidelijke Land en Tuinbouw Organisatie (ZLTO) en de gemeente ’s-Hertogenbosch. Fhealinc ondersteunt en stimuleert ondernemingen en kennisinstellingen op het gebied van voeding en gezondheid.

Geïnteresseerd? Aanmelden kan tot 13 oktober via deze website. Voor meer informatie kunt u mailen of bellen (06-34133466) naar Marieke Ellenbroek. [CT]