AM krijgt nieuwe directeur

De 40-jarige Wessels heeft een bedrijfskundige achtergrond. Ze komt over van ArboNed, waar ze het afgelopen half jaar werkzaam was als directeur Zakelijke Markt. Daarvoor was ze als manager in dienst bij de afdeling Marketing en Sales van uitgeverij Kluwer en werkte ze als senior consultant bij PriceWaterhouseCoopers.

Haar opleiding genoot Wessels aan de Rijksuniversiteit in Groningen. Daarnaast volgde ze in het Franse Poitiers de opleiding Internationale Marketing en voltooide ze onlangs de managementopleiding van de TiasNimbas Businessschool, onderdeel van de Universiteit van Tilburg.

Het afgelopen jaar fungeerde Ron ten Kortenaar, directeur van de Academie voor Financieel Management in Den Bosch, als interim-directeur van AM. [CT]