Internationaal netwerken in Indonesie

Afgelopen zondag zijn een aantal medewerkers van onder andere de Academie voor Gezondheidszorg en de Avans School of International Studies vertrokken naar Surabaya.

Samenwerking

De bezoekers hebben al resultaten geboekt, meldt Peter van Bragt van het International Office van Avans. Bij zowel de Universitas Airlangga in Surabaya en de Universitas Gadjah Mada in Yogyakarta zijn afspraken gemaakt voor samenwerking op het gebied van student- en stafuitwisseling. Er is zelfs interesse om een gezamenlijke master GGZ te starten.

Voor beide academies zijn inmiddels Memorandums of Understanding getekend om de samenwerkingen te formaliseren.

Blog

De Avansmedewerkers zijn nog tot morgen in Indonesië. Over de reis wordt een blog bijgehouden. [MK]