Vier Avansstudentes mooiste van Nederland?

De vier studenten van Avans die meedoen naar de titel zijn: Lela Saou (HBO-Recht in Tilburg), Stephanie van der Leest (HBO-Recht in Den Bosch), Evy Tempelaars (Small Buisness & Retail Management in Breda) en Marleen Maathuis (AKV| St. Joost Kunstacademie in Breda).

Professionele fotoshoot top 20

Op dit moment zijn er 155 studentes die zich hebben opgegeven voor de verkiezing. Noord-Brabant wordt door twaalf studentes vertegenwoordigd. Studentes kunnen zich nog opgeven tot achttien november. De organisatie selecteert dan de twintig knapste vrouwen. Deze twintig gaan een professionele fotoshoot doen voor een kalender.

De beste twaalf komen op de kalender. Vanaf zesentwintig november kan er gestemd worden. De opbrengst van de kalender gaat naar de actie van Het Glazen Huis van 3FM. De uiteindelijke winnares van de verkiezing krijgt een prijs van 1000 euro.

Organisatie

De verkiezing wordt georganiseerd door de site www.studenten.nl in samenwerking met modellenbureau Ulla Models. De verkiezing van de mooiste studente is een tegenhanger van ‘Student of the year’ die studenten.net in het voorjaar organiseert, waarbij een Avansstudent net de finale miste. [MEdG]