Gastcollege voor economiestudenten

De gastspreker van de middag is Kasper Boon, hoogleraar aan de Universiteit van Maastricht. Hij vertelt aan de studenten over ethiek in de financiële wereld gedurende de crisis.

NAC

Al elf jaar lang organiseert de academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM) uit Breda drie keer per jaar een lezing in samenwerking met accountantskantoor Witlox VCS. In september vertelde Theo Mommers, directeur van NAC Breda nog over de merkwaarde en omzet van de voetbalclub.

Stedentrip

Tijdens de lezing morgen wordt ook de Witloxprijs uitgereikt aan studenten die de afgelopen lezingen een positieve bijdrage hebben geleverd aan het debat. De prijs is een reis naar een Europese stad met een opdracht die daar moet worden uitgevoerd onder begeleiding van Witlox medewerkers en een docent.

Het gastcollege is op dinsdag 8 december om 17.00 uur in de Waalse kerk in Breda. [MK]