Sla je door de crisis heen

De organisatie van de bijeenkomst ligt in handen van vijf Avansstudenten van de minor Business Management in Den Bosch. Ieder jaar organiseert een groep studenten een seminar, telkens met een ander thema.

Oplossingen

Tijdens het seminar zullen sprekers oplossingen aandragen om de financiële crisis te doorstaan. Onder meer Bert Pauli, wethouder Economische Zaken in Den Bosch, en Alexandra van Kessel, manager bij Van Lanschot Bankiers verschijnen achter de microfoon. De dag wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Gratis deelname

Bij de bijeenkomst zijn studenten en docenten welkom, evenals geïnteresseerden uit het bedrijfsleven van Noord-Brabant. Waar deze laatste groep 45 euro inschrijvingskosten dient te betalen, kunnen Avansstudenten en docenten zich kosteloos aanmelden.

Inschrijven

Het seminar ‘Management in crisistijd’ start om 14.30 en duurt tot 19.00 uur. De locatie is de Van Lansschottoren op het Leonardo da Vinciplein 60 in Den Bosch. Inschrijven is mogelijk tot 11 januari via deze link. [AvR]