Terug naar overzicht

Winnaar weekend Parijs bekend

Onder valse voorwendselen werd de tweedejaars Rechtenstudent uit Den Bosch gisteren naar het Centraal Informatie Centrum gelokt. Ze was in de veronderstelling dat er iets mis was met haar inschrijving. Maar in plaats daarvan ontving ze uit handen van Janet van Zoest, directeur van de Diensteenheid Marketing, Communicatie en Studentenzaken (DMCS), een cheque ter waarde van vijfhonderd euro.

Romantisch

Met deze cheque kan de student bij reisbureau Globe zelf haar weekendje Parijs samenstellen. Ze heeft al wel een idee met wie ze gaat: ‘Ik ben vier of vijf jaar geleden al één keer eerder in Parijs geweest. Maar misschien kan ik nu wel heel romantisch weg met mijn vriendje.’

Margreth kon zich de te winnen prijs nog wel herinneren: ‘Maar dat was niet de reden dat ik de enquête heb ingevuld. Zelf heb ik op mijn opleiding heel veel gehad aan evaluaties van studenten die vóór mij deze studie volgden. Door hun kritiek volg ik een betere opleiding. Daarom heb ik aan deze enquête meegedaan.’

Uitkomsten

In de enquête werden vragen gesteld over de interne communicatiemiddelen op Avans. Het ging daarbij vooral om de papieren krant en website van Punt en het digitale communicatieblad voor medewerkers, @Avans. In totaal vulden ongeveer 4.200 mensen de vragenlijst in. De uitkomsten van het onderzoek krijgt DMCS later vandaag. [CT]

Punt. Of had jij nog wat?

Meer lezen?