ATGM op eenzame hoogte

Tussenstand

Volgens de laatste tussenstand zitten de vier opleidingen die onder ATGM vallen samen op een gemiddelde respons van 48 procent. Alleen Milieukunde blijft achter met 43 procent. ATGM staat met deze prestatie op eenzame hoogte want de next best, de Bossche Academie voor Industrie en Informatica, behaalt een gemiddelde respons van 41 procent.

Bij veel academies wordt de 30 procent niet eens gehaald, zoals bij de Academie voor Sociale Studies Breda (28 procent), de Academie voor Management en Bestuur in Den Bosch (27 procent) en de Avans School of International Studies (28 procent).

Deeltijd

Duale en deeltijdstudenten blijven flink achter in hun respons. Van de studenten van de Academie voor Deeltijd vulde tot nu toe slechts 19 procent de enquête in. De doelrespons voor de NSE is 30 procent, en 40 procent voor opleidingen met minder dan 75 studenten. Als deze percentages niet worden gehaald, is een goede beoordeling van de studie eigenlijk niet mogelijk.

De landelijke enquête kan ingevuld worden tot 12 april. Met nog twee weken te gaan doen academies en opleidingen er alles aan om nog tot de gewenste doelrespons te komen. Maandag krijgen de studenten die de enquête nog niet hebben ingevuld voor de laatste keer een herinneringsmail. [LJ]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Extra prijzen voor invullen studentenenquete 09-02-2010

Win een van de tien MacBooks 02-02-2010