Ben jij Student of the Year?

De ijdele intellectuelen van studerend Nederland kunnen tot halverwege april een profiel aanmaken op studentoftheyear.nl. Tijdens de verkiezing word je getest op algemene kennis, maatschappelijke betrokkenheid en uiterlijke schoonheid. In voorgaande jaren moesten deelnemers zich vastbijten in bijvoorbeeld een schrijfopdracht, een live rap bij Giel Beelen en een fotoshoot op Zandvoort.

Halve finale

Vorig jaar schopte Murat Sert, student Technische Bedrijfskunde in Den Bosch het nog tot de halve finale. Maar tijdens het debat, de competentietest en een kennisquiz wist hij niet genoeg punten te vergaren. Hij liep daardoor de finale mis en greep net naast de uitgebreide fotoserie en het te winnen prijzenpakket. [CT]