In Memoriam

Gisteren vernamen we het trieste bericht dat Carolien Slabbekoorn, 4e jaars student PM, afgelopen vrijdag 12 maart is overleden. Carolien was sinds oktober vorig jaar ernstig ziek en werd hiervoor behandeld met chemokuren. Helaas hebben de behandelingen niet de gehoopte genezing gebracht.

Woensdag 17 maart is er van 19.00-20.00 uur gelegenheid om afscheid te nemen in uitvaartcentrum "De Ridder", Hughersluys 22 te Terneuzen. De afscheidsdienst is donderdag a.s. om 14:00 uur in de Protestantse Kerk, Plein 2 te Zaamslag (bij Terneuzen). Aansluitend zal de begrafenis plaatsvinden op de algemene begraafplaats te Zaamslag. Omdat de laatste maanden heel zwaar zijn geweest wenst de familie de komende dagen even geen bezoek te ontvangen.
Zie ook www.Mensenlinq.nl.

De studentengroep waarmee Carolien heeft gestudeerd wordt geïnformeerd.

Namens directie en medewerkers van de Academie voor Algemeen en Financieel Management.