Koekwous!

Chiel Konings is het gezicht van de nieuwe campagne van Calvin Klein en studeert Small Business and Retail Management in Den Bosch. Voor zijn bijbaan komt hij in steden als Milaan, Parijs en Londen. ‘Er zijn veel modellen die gewoon eten waar ze zin in hebben, die komen vaak bij de McDonald’s.’

Verslag uit Vancouver

Heb jij ook zo genoten van de Olympische Spelen? Puntredacteur Inge Duine wel. Zij heeft gewerkt in de keuken van het Holland Heineken House in Vancouver en zat op de tribunes bij de verkeerde wissel van Sven Kramer. In Punt08 een uitgebreid verslag hiervan.

Maar we blijven verder dicht bij huis, zo gaan we op reportage met een Bredase CMV-student die elke vrijdag eten uitdeelt aan daklozen en vragen we Avansstudenten of ze geld bijlenen.

Punt08 ligt vanaf vandaag overal in de bakken en is hier digitaal te lezen, verrekte koekwous! [AR]