Omgaan met huiselijk geweld

Onderzoeksresultaten

Lector Sietske Dijkstra en de leden van de kenniskring rondom het lectoraat Vrouwenopvang en huiselijk geweld presenteren dan voor het eerst hun resultaten na drie jaar onderzoek. Alle onderzoeksrapporten liggen ter inzage. Na elke lezing is er gelegenheid tot vragen en reflecteert een andere professional of onderzoeker op de presentatie.

De bijeenkomst is voor iedereen gratis toegankelijk en vooral erg interessant voor de Bredase en Bossche Avansstudenten Sociale Studies en voor studenten van de Academie voor Gezondheidszorg. Verder zijn er veel mensen uit het werkveld aanwezig.

Om 12.45 uur is de ontvangst in de Serre van het Avansgebouw aan de Hogeschoollaan in Breda. De bijeenkomst start om 13.00 uur in de grote collegezaal HD001. Rond 17.00 uur is het programma ten einde. Aanmelden kan hier. [LJ]